Anna Nooshin lanceert een eigen cosmeticamerk Noosh en zo werkt het!
Move over Kylie Jenner, onze ‘eigen’ Anna Nooshin lanceert een eigen comesticamerk. Vandaag, op 1 maart, is Noosh gelanceerd. En het bijzondere aan dit nieuwe merk is – naast het feit dat het van hoge kwaliteit, cruelty free en veelal vegan is – is dat de producten membership based zijn.
En dat wil zeggen dat je de producten alleen kunt verkrijgen via subscription. Wij praten je bij.
Anna Nooshin lanceert Noosh
Dat Anna Nooshin een succesvolle multi-ondernemer is, wisten we al langer dan vandaag. Nu is ze met haar eigen uniek cosmeticalabel gekomen. Wat uniek aan Noosh is, is een membership. De producten zijn enkel verkrijgbaar via subscription.
Wat wil dat zeggen? Als je member bent, ontvang je elke maand een nieuwe collectie producten (zo’n 4 tot 5 prodcuten) die in gelimiteerde oplage komen. Je kan make-up-, skincare- en haarproducten verwachten. Alles wat we nodig hebben.
Premium én betaalbaar
Sounds fun, maar wat kost zo’n abonnement dan? Nou, dat valt dus reuze mee. Voor €24.95 ontvang je maandelijks een box. En het mooie is dat de standaarden hoog zijn qua productie én dat de producten de beste ingrediënten bevatten.
De prijs kan zo scherp zijn, doordat alle tussenpartijen uit het productieproces zijn gehaald en er geen gebruik wordt gemaakt van onnodige verpakking. Daar houden we van.
Member worden van Noosh
Je kan member worden door je aan te melden via www.nooshbeauty.com, waar je vervolgens op de wachtlijst voor de eerste collectie komt. En over die eerste collectie weten we al het een en ander.
In april komt namelijk The Bisou Collection uit, waar 4 producten inzitten (van een oogschaduwpalette tot een gezichtsmasker). Naast het feit dat je je dus aanmeldt voor een maandelijkse box, krijg je óók toegang tot een online community vol member-only content. Interessant!