Beautify verhuist binnenkort naar NSMBL.nl
De digitale titel van Mediahuis Nederland focust zich momenteel vooral op het lifestyle-aspect, maar zal zich met deze uitbreiding nog meer verdiepen in beautynieuws en zelfontwikkeling.
Beautify gaat op in NSMBL
Beautify staat sinds 2014 elke dag voor de lezer klaar om het leven een stukje mooier te maken. Of dat nou gaat om uiterlijke verzorging (denk aan make-uptrends, huidverzorging, kapsels) of innerlijke groei (vriendschappen, liefde) – elke dag worden de meest handige tips en tricks gedeeld. Beautify gaat vanaf 1 juli op in NSMBL. Dat betekent dat de laatstgenoemde website nu nog completer wordt met de favoriete beauty- en lifestyletricks en dat de lezer nu op één website alles kan vinden wat ze nodig heeft. NSMBL heeft een grote following en hechte community waar veel adverteerders op kunnen inspelen – en nu met nog meer mogelijkheden op het gebied van beauty.
“Dat NSMBL zich nu versterkt met Beautify, zorgt ervoor dat de website een stuk completer wordt. We kunnen nu de beauty-en lifestylewereld nog beter uitlichten, zodat dat we de lezer nog meer handvatten kunnen bieden. Ook het Nederlandse entertainmentnieuws, wat we eerst niet behandelden, zal steeds vaker aan bod komen” zegt Emma Toussain, hoofdredacteur van NSMBL.
NSMBL
NSMBL is al jaren één van de meest populaire en persoonlijke online magazines op de markt. Het platform is er voor jonge vrouwen die dagelijks geïnspireerd willen worden, die het leven niet al te serieus nemen en graag dingen leren om verder te komen in het leven. Alles wordt met een positieve draai geschreven en aan elk artikel heeft de lezer iets. De meest belangrijke categorieën op NSMBL zijn carrière en geld, liefde en seks, mode en lifestyle. Onder die laatste categorie vallen subcategorieën als reizen, social media en tech. Als jonge vrouw heb je in het leven te maken met al deze aspecten: NSMBL biedt een handleiding voor al deze onderdelen.
Toussain: “Er wordt flink gebouwd aan het merk NSMBL: met een eigen podcast, social media-kanalen met een sterke community, een authentieke website en héél veel ideeën in de pijplijn, weten we zeker dat deze nieuwe stap zorgt voor een nog sterker merk.”
6 vragen die elk stel in een gezonde relatie elkaar zou moeten stellen