Beyoncé richt eigen haarmerk op: dit is alles wat we tot nu toe weten
Beyoncé staat bekend om een aantal dingen: haar zangkunsten, haar moves, haar prachtige looks én haar. Voor iedereen die net zulke lukken wil als queen B: ze lanceert een eigen haarmerk genaamd Cécred.
Wij vertellen je meer!
Beyoncé richt eigen haarmerk op: dit is alles wat we tot nu toe weten
Je spreekt de naam uit als ‘sacred’, wat heilig betekent. Haar haar is namelijk heilig voor haar en daar moet goed voor gezorgd worden. Het merk wordt gelanceerd op 20 februari, dus we moeten nog heel eventjes wachten. De zangeres laat alvast wel een heel klein voorproefje (of nou ja, teaser) zien op Instagram:
Groot geworden in een kapsalon
Dat Beyoncé fan is van haar en kapsalons, dat liet ze eerder al weten. “Destiny’s Child is begonnen door op te treden voor klanten terwijl ze hun haar lieten doen. Ik zag zelf hoe we haar verzorgen en hoe dat een directe impact kan hebben op je ziel.” Dat weten wij ook maar al te goed – zit je haar top? Dan is je dag ook gelijk een stuk beter.
Aangezien Beyoncé zo’n statement heeft gegeven, lijkt het de fans van de zangeres logisch dat het producten gaan zijn voor getextureerd haar of afro-amerikaans haar. Wat is er dan nodig? Heel veel anti-pluis en iets om je randjes van je haar zo goed mogelijk te kunnen vormen. Ook wordt er gespeculeerd over een weave-of pruikenlijn. We moeten nog heel even geduld hebben, maar dan zullen we ‘t allemaal weten. Eén ding is zeker: als Beyoncé het gebruikt dan gaat het zeker uitverkopen.
Hoe blijft de make-up van Bey zo goed zitten tijdens haar optredens?
Eerder liet de make-upartiest van Beyoncé al weten welke setting spray ze gebruikt om de make-up van onze B zo flawless te laten zitten, helemaal omdat het niet mag uitlopen tijdens haar optredens. Wil je weten welke setting spray dat is?
Arséma Thomas uit Queen Charlotte is dus eigenlijk hartstikke Amerikaans