Coca-Cola en Rosalía maken samen een limited-edition colasmaak, zo ziet dat eruit
In samenwerking met Grammy Award winnaar Rosalía lanceert Coca-Cola de wereldwijde, nieuwe Coca-Cola Zero Sugar Movement. Een nieuw, suikervrij drankje geïnspireerd op Rosalía en haar reis door muziek, mode en andere passies, vandaar de naam “Movement”. Als onderdeel van hun samenwerking heeft Rosalía haar nieuwe single, genaamd ‘LLYLM’ uitgebracht.
Coca-Cola x Rosalía
De nieuwste variant Coca-Cola Zero Sugar is volledig geïnspireerd op Rosalía. “Als jarenlange Coca-Cola fan, ben ik heel blij om een drankje te creëren dat mijn reis door muziek, mode en andere passies samenvat, samen met een nieuw liedje dat ik schreef om deze lancering te begeleiden,” aldus Grammy bekroonde artiest Rosalía. Het ontwerp van de nieuwe limited-edition frisdrank geeft de persoonlijkheid van Rosalía weer met levendige kleuren en krabbels die Rosalía zlef met de hand tekende.
Coca-Cola Experience
Op 25 februari opent Coca-Cola een gratis pop-up ‘Rosalía x Coca-Cola Experience’ in POING Rotterdam. De bekende vintage-arcade hall in Rotterdam wordt omgetoverd en biedt bezoekers een volledige Rosalía experience gevuld met muziek, dans, beauty en fashion. Bezoekers kunnen niet alleen de nieuwe limited-edition Coca-Cola Zero Sugar Movement proeven en haar nieuwe single luisteren, maar kunnen er ook hun nagels en make-up laten doen, nep tattoo’s laten zetten en social content maken in de Rosalía videobooth.
Verkrijgbaar tot mei
De exclusieve Coca-Cola Zero Sugar (250ml blik) variant is vanaf nu verkrijgbaar tot eind mei. En te koop bij de supermarkten en Kinepolis bioscopen.
5 redenen waarom meisjes die in bed eten de meest relaxte vriendinnen uit de vriendengroep zijn