Ladies opgelet! Geef je mening en maak kans op een Bol.com-cadeaubon (t.w.v. 50 euro)
Wil jij kans maken op een cadeaubon van Bol.com ter waarde van 50 euro? Dan heb je geluk, want je kunt er nu eentje winnen. Het Grote Jongerenonderzoek 2022 is van start gegaan en door een aantal vragen in te vullen maak jij kans op shoptegoed! Dat is net lekker als jij aan het sparen bent voor een nieuwe krultang, skincare-set of dat ene horloge.
Online privacy en (social) mediagebruik
Mediahuis – het moederbedrijf van Beautify – en MediaTest voeren jaarlijks een onderzoek uit onder jongeren. De vragen gaan onder andere over hun nieuwsconsumptie, online privacy, hun (social) mediagebruik en vrijetijdsbesteding. Jonge mannen en vrouwen spenderen veel tijd op het internet en af en toe is het goed om hier bij stil te staan. Deze resultaten van dit onderzoek worden dan ook gebruikt om te kijken wat er speelt binnen deze groep. Dus heb jij wel wat te zeggen over dit onderwerp? Dan help je ‘t Mediahuis enorm door jouw mening te laten horen.
Kans maken?
Goed om te weten: het invullen van de vragenlijst maar 10 à 15 minuten. Heb jij een lange treinreis voor de boeg óf zin om even iets anders te doen dan school of werk? Klik hier voor de vragenlijst. Onze dank is groot! En wie weet kan jij binnenkort heerlijk shoppen zónder je bankrekening te hoeven plunderen.
Je gegevens worden anoniem verwerkt en uitsluitend gebruikt voor dit onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Meedoen is dus geheel vrijblijvend! De winnaars worden gekozen door middel van een loting.
Deze oogschaduw trend zien we opeens op alle rode lopers – en is absoluut het proberen waard