De break-up van Gio en Jade Anna wordt flink gebruikt voor views, óók door bedrijven
YouTubers Gio Latooy en Jade Anna zijn geen stelletje meer. Dat laten ze zelf weten in een video. Die video, die is al heel vaak gedeeld en zelfs bedrijven gebruiken de video om in te spelen op de actualiteit.
De break-up van Gio en Jade wordt flink gebruikt voor views
Natuurlijk moest er een video gemaakt worden met deze verdrietige boodschap, zodat al hun fans meteen op de hoogte zijn. In de YouTube-video vertelt Jade meer over de reden van de breuk. In elk geval háár kant van het verhaal. “We zijn gewoon te goede vrienden om een relatie te kunnen hebben”, zegt Anna. “Ik kan zeggen vanuit mij, dat ik misschien wel de factor ben dat ik… dat ik de liefde die jij mij geeft misschien niet altijd teruggeef en dat verdien jij wel.” Dat lijkt een volwassen besluit, helemaal als je elkaar niet kan geven wat er nodig is. Toch blijkt het allemaal niet zo netjes te zijn gegaan..
The devil works hard, maar 9292 works harder
Je kent vast de app 9292 wel, die houden zich bezig met het verzamelen, bewerken en verstrekken van reisinformatie voor het openbaar vervoer in Nederland. Je kunt je reis dus altijd plannen via deze app, heel betrouwbaar. Maar ook zij weten dat op maandagochtend in het ov zitten geen pretje is, daarom gebruiken ze de video van Gio en Jade Anna. En.. mensen kunnen er geen genoeg van krijgen. “Bro Gen Z begint langzaamaan in de marketing bureaus te integreren en ik vind het fantastisch,” zo reageert iemand.
@9292reistmetjemee Gelukkig hebben jullie elkaar nog. Oh wacht… 🧐 #9292reistmetjemee #maandag #reistok
Ook KFC is er als de kippen bij
Fast food is ieders guilty pleasure, zo ook KFC. ‘Ik ga dat nóóóóit meer halen’, hoe vaak heb je zoiets niet gezegd? Ja, daar past die video van Gio en Jade ook heel goed bij.
@kfcnederland Zoo sad dit 🥲, maar wel KFC 🤓 #kfcnederland #gioenjade
Liquid highlighten is dé manier om je zomerse gloed in de herfst te behouden