Iedereen wil de ‘I am Kenough’ hoodie uit Barbie, wij weten waar je het koopt
Wij leven zelf al een week in Barbieland, in ons hoofd dan. We zijn vooral mega van fan Ryan Gosling en zijn Ken-karakter. Kenrakter? Never mind. In de film loopt Ken tegen wat moeilijkheden aan en aan het einde komt het weer goed, maar dan is hij wel opeens een ander persoon geworden. Helemaal mindful, helemaal tevreden met zichzelf. Hij draagt dan ook de ‘I Am Kenough’ hoodie en iedereen wil hem hebben.
I Am Kenough
De website van Mattel Creations verkoopt de kleurrijke trui met de Barbie-affirmatie ‘I Am Kenough’. Je moet er wel nog even op wachten, want de trui wordt rond 29 september verstuurd. Populair hè, maar dan heb je ook wat. Kijk even hoe leuk die trui is! Je kunt de trui niet ruilen of terugsturen, goed om te weten. Maargoed, als pyjama trui voor de winter is ‘ie ook lekker.
Dat Barbie de marketing aan het slayen is, dat is inmiddels wel duidelijk. Het is niet zo heel gek dat grote films meer dan 100 miljoen euro aan marketingbudget hebben (The Little Mermaid had bijvoorbeeld 140M) maar als je ziet wat de mensen van Barbie allemaal uit hun mouw schudden dan merk je al snel dat dit veel meer is. Precieze cijfers zijn niet bekend en misschien gaan ze heel erg slim met hun geld om, maar creatief is het zeker. Iedereen praat al weken over de film en de acteurs en het heeft alle verwachtingen waargemaakt.
De film is niet wat je ervan verwacht (we zullen geen spoilers geven) maar in een positieve zin. Naast alle enorme perstours en marketing stunts heeft Barbie zelfs een eigen collectie naar aanleiding van de film. Ook hebben we natuurlijk merch nodig én die hoodie van Ken.
Waarom het marketingteam van Barbie zo goed is? Dat vertellen we je.
Wangen zoals Barbie? Roze blush is populairder dan ooit en hier shop je ‘t