Levi’s en GANNI slaan de handen ineen voor een duurzame collectie en dat wil je echt even zien
Levi’s en GANNI zijn terug – met wederom een toffe collectie. Niemand minder dan Emma Chamberlain is het gezicht van deze lijn en wij zijn nu al fan. Deze collectie is geïnspireerd door Moeder Natuur en wij laten je alvast wat items zien.
Doei geld.
Levi’s en GANNI slaan de handen ineen voor een toffe denim collectie
GANNI en Levi’s slaan opnieuw de handen ineen, ze verrassen ons met een fantastische collectie en wij willen nu al alles hebben. gemaakt van tenminste 55% gecertificeerd biologisch katoen en natuurlijke kleurstoffen van echte planten en mineralen, onttrokken met waterbesparende technieken, wordt gekenmerkt door zijn gedempte tinten en eenvoudige silhouetten voor zowel de tuin als de stad, van Kopenhagen tot San Francisco. Je begrijpt, het is een veelzijdige collectie.
Met deze collectie vieren de twee merken inclusiviteit en duurzaamheid. De items zijn daarom ook verkrijgbaar in een uitgebreid aantal maten.
“GANNI en Levi’s zijn partners van nature. Wij houden van het optimisme en de laagdrempeligheid die GANNI in zijn ontwerpen stopt, en van onze gedeelde aandacht voor duurzaamheid, een centraal punt in onze nieuwste feel-good samenwerking. De collectie zit vol met gemakkelijk draagbare instant klassiekers die even cool als comfortabel zijn” zegt Karyn Hillman, Chief Product Officer van Levi’s.
“De collectie is een perfecte mix van typische Levi’s en GANNI elementen en ik hou van deze campagne met een flinke dosis humor” zegtDitte Reffstrup, GANNI, creatief directeur.
5 redenen waarom een Levi’s 501 jeans echt niet kan ontbreken in je kledingkast
Emma Chamberlain & Copenhagen Fashion Week
In de groene campagne zien we YouTube-ster Emma Chamberlain en haar vrienden, in een prachtige tuin. Maar niet alleen zijn showen de nieuwe collectie. Tijdens de GANNI show die gisteren plaatsvond tijdens Copenhagen Fashion Week werden er ook al een aantal items uit de prachtige collectie getoond.
De Levi’s® x GANNI collectie wordt op 18 augustus 2022 wereldwijd gelanceerd in geselecteerde Levi’s winkels en op levi.com.