Wat een schrik voor Roy Donders: hij mag geen fillers zetten
De stylist van het zuiden, ofwel Roy Donders (32), heeft een enorme klap te verduren gekregen. Roy mag namelijk geen fillers zetten in zijn eigen kliniek. Hij dacht van wel, dus dus nu weet hij even niet meer wat te doen met zijn bedrijf. Hij heeft ook zijn website maar uit de lucht gehaald.
Wat een schrik voor Roy Donders: hij mag geen fillers zetten
Oh oh. Wat is er nu weer aan de hand in Brabant? Het heeft alles te maken met de kliniek van Roy Donders. Hij zou daar zelf fillers zetten zónder bevoegdheid. Dat Roy nu geen fillers meer mag zetten, komt na onderzoek van Omroep Brabant. Zij komen er namelijk achter dat Roy zelf ‘fillers en andere injecties’ zet bij zijn klanten. Dit is verboden, aangezien alleen opgeleide (cosmetisch) artsen fillers mogen zetten. Op de een of andere manier was Roy hier zelf niet van op de hoogte. “Er is blijkbaar vorig jaar iets verandert in de wetgeving waarvan ik niet op de hoogte was. Hiervan ben ik enorm geschrokken”, laat Roy beteuterd aan RTL Boulevard weten.
En zijn website? Die is dus mometeel uit de lucht. Ook komt hij later deze week met een uitgebreid statement op YouTube. We houden jullie dus op de hoogte over deze situatie.
Heb jij je #wrapped al?
Het kan bijna niet zijn dat je niet weet waar we ‘t over hebben, maar laten we de boel toch maar even inleiden. Wrapped is een virale marketingcampagne van Spotify. De campagne, die sinds 2016 jaarlijks wordt uitgebracht, elk begin december, stelt Spotify-gebruikers in staat een compilatie van gegevens en voorkeuren. Heel leuk – vooral om van anderen te zien. Wel tot een bepaalde hoogte, want iedereen deelt zijn of haar screenshots via social media. Heb jij je wrapped al gezien? Behoor jij tot de top 15 procent topfans van een bepaalde podcast of artiest?