Chocoladeliefhebbens opgelet: Tony’s Chocolonely lanceert drie nieuwe smaken!
Leg even alles neer waar je mee bezig bent, want dit is zo’n typisch nieuwtje waar we zeer gelukkig van worden- en jij hoogstwaarschijnlijk ook. Tony’s Open Chain bestaat deze maand drie jaar en dat viert Tony’s Chocolonely met, jawel, drie (!) nieuwe smaken.
Drie nieuwe Tony’s Chocolonely smaken
Open Chain maakt het mogelijk voor iedere chocolademaker wereldwijd om volgens de samenwerkingsprincipes van Tony’s te werken. Want, we weten immers: alleen samen maken we álle chocolade slaafvrij. En deze mijlpaal vraagt om nieuwe smaken, feestelijke exemplaren in dit geval. En we waren al zo blij met deze. Dus, door naar de primeur: want welke smaken zijn het?
Melk, karamel, amandel, noga, pretzel en zeezout
Laten we eerlijk zijn: dit zijn enkel hoogtepunten samengevoegd in één reep. Stiekem noemen we ‘m al liefkozend de-oranje-Tony’s-de-luxe.
Wit, framboos, biscuit en discodip
Als een reep hét feest zou zijn dat je niet mag missen, dan is het dit exemplaar. Kleurrijk, knapperig, fruitig én met discodip: eentje waar je mee kunt binnenkomen.
Melk en karamel pecan crunch
Een gevalletje groots inslaan, want geschikt voor elk chocolademoment.
Waar moet ik heen om deze nieuwe smaken te bemachtigen?
Een zeer belangrijke vraag. Deze drie nieuwe Tony’s smaken zijn als eerst te koop bij Tony’s Open Chain partner van het eerste uur, namelijk de Albert Heijn. Voor €3,49 per reep springen wij in ieder geval graag op de fiets.